Artykuł archiwalny
2018-12-21 12:37:49
Gdzie załatwić sprawę
Gdzie załatwić sprawę:
POKÓJ NR 5 – Pani Barbara Pabich
- Prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych i z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego.
POKÓJ NR 6 – Pani Krystyna Hymkowska
- Wydawanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
- Pomoc w sporządzaniu wniosków.
- Wydawanie decyzji inwestycji celu publicznego.
- Wydawanie decyzji środowiskowych.
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości.
- Udzielanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości.
- Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kadzidło.
- Nadawanie numerów porządkowych nieruchomości.
- Nabywanie i zbywanie nieruchomości.
- Wydawanie postanowień w sprawie podziału nieruchomości.
- Wydawanie decyzji w sprawie podziału nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych.
- Zakładanie ksiąg wieczystych.
- Wprowadzenie numerów początkowych do systemu EMUiA.
POKÓJ NR 7 – Pan Wiesław Nasiadka
- Realizacja inwestycji drogowych.
- Bieżące utrzymanie dróg.
- Realizacja inwestycji oświetlenia ulicznego.
- Bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego.
POKÓJ NR 8 - Pan Krzysztof Giers
- Uzgadnianie zjazdów z działek na drogi gminne.
- Uzgadnianie budowy linii energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych oraz przyłączy elektrycznych, gazowych i telekomunikacyjnych.
- Naliczanie opłat za prowadzenie robót w pasie dróg gminnych.
- Naliczanie opłat rocznych za umieszczanie urządzeń w pasie dróg gminnych.
- Przyjmowanie wniosków i przygotowywanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych, krajowych.
- Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wycięcia drzew i krzewów.
- Prowadzenie spraw lokalowych.
POKÓJ NR 8 – Pan Kazimierz Bielski
- Sprawy związane z odbiorem odpadów komunalnych, odpadów zawierających azbest oraz realizacją inwestycji z zakresu: wodociągów i kanalizacji sanitarnej.
- Prowadzenie spraw komunalnych.
- Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska.
- Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminie.
POKÓJ NR 9 – Marzena Ewa Kaczyńska
- Przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Wydawanie decyzji ustalającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w przypadku nieuiszczenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- prowadzenie spraw dotyczących udzielenia ulg w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Pokój Nr 10 – Pani Iwona Nalewajk
- Prowadzenie spraw dotyczących spraw pracowniczych, kadrowych i pracowników Urzędu Gminy.
- Wypełnianie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o zorganizowanie stażu, prac interwencyjnych i robót publicznych.
POKÓJ NR 12 – Pani Maria Murawska
Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności:
- Zgłoszenie pobytu stałego i pobytu czasowego.
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
- Występowanie o nadanie numeru PESEL przy zameldowaniu lub na podstawie odrębnych przepisów (dot. w szczególności cudzoziemców zatrudnionych u pracodawcy mającego siedzibę na terenie naszej gminy).
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych.
- Uzyskanie zaświadczenia o zameldowaniu i wymeldowaniu.
- Uzyskanie poświadczenia o adresach i okresach zameldowania.
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców.
Prowadzenie spraw w zakresie rejestru wyborców:
- Wpisywanie do rejestru wyborców
- Skreślenie z rejestru wyborców
- Udostępnienie danych z rejestru wyborców
POKÓJ NR 14 – Teresa Suchecka
- Prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatku od środków transportu.
POKÓJ NR 15 – Pani Henryka Lemańska
- Obsługa Kasy - dokonywanie wpłat i wypłat.
POKÓJ NR 18 – Pani Teresa Parzych
- Sporządzanie oświadczeń wnioskodawców i zeznań świadków na okoliczność pracy w gospodarstwie rolnym.
- Wyjaśnianie spraw w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników.
- Współpraca z radnymi.
- Współpraca z sołtysami i pomoc w wypełnianiu przez nich funkcji.
- Przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych.
- Pomoc przy wyborach.
- Obsługa posiedzeń Wójta.
POKÓJ NR 19 – Pani Marta Ciak
- Prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
- Przyjmowanie wniosków i przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Przyjmowanie wniosków o zobowiązanie do leczenia odwykowego i współpraca z GKRPA.
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem krajowego, drogowego przewozu osób.
- Przygotowywanie decyzji zezwalających lub zakazujących przeprowadzenie imprezy masowej.
- Przygotowywanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną.
- Przygotowywanie zezwoleń na uprawę maku i konopi.
- Współpraca z klubami sportowymi i innymi podmiotami w zakresie kultury fizycznej i sportu.
- Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność turystyczną.
- Współpraca z twórcami ludowymi.
- Prowadzenie spraw związanych z szacowaniem szkód w gospodarstwach rolnych.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
POKÓJ NR 20 – Pan Zdzisław Parzych
- Prowadzenie spraw dotyczących pokrywania należności mieszkaniowych żołnierzom uznanym za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny i żołnierzom uznanym za samotnych, w okresie odbywania przez nich czynnej służby wojskowej.
- Ustalenie i wypłacanie żołnierzowi rezerwy, który odbył ćwiczenia wojskowe świadczenia pieniężnego rekompensującego utracone wynagrodzenie, które mógłby uzyskać w okresie odbywania ćwiczeń wojskowych.
- Uznanie osoby, której doręczono kartę powołania do odbycia czynnej służby wojskowej oraz żołnierza pełniącego czynną służbę wojskową za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
- Uznanie osoby, której doręczono kartę powołania do odbycia czynnej służby wojskowej oraz żołnierza odbywającego tę służbę za żołnierza samotnego.
POKÓJ NR 23 – Pani Małgorzata Prusaczyk i Pani Beata Skrodzka
- Wydawanie zaświadczeń o wielkości gospodarstwa rolnego.
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości.
- Przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego.
- Prowadzenie spraw związanych z wymiarem i poborem podatku: rolnego, leśnego, od nieruchomości.
Informacje o artykule
Autor: | Marta Ciak |
---|---|
Zredagował(a): | Marta Ciak |
Data powstania: | 21.12.2018 12:37 |
Data ostatniej modyfikacji: | 03.04.2019 15:30 |
Liczba wyświetleń: | 931 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Gdzie załatwić sprawę | 21.12.2018 12:37 | Marta Ciak |